FAQ

  • Chcę kupić odkurzacz VR 302, czy będzie możliwe dokupienie części zamiennych do tego produktu?

    Tak, można dokupić ładowarkę oraz zestawy filtrów i szczotek do robota VR 302 w naszym sklepie w zakładce Części zamienne. Dostępne są tam także części zamienne do innych produktów Vileda.

  • Czy można dokupić jakieś cześci zamienne w sklepie do suszarek lub desek do prasowania?

    Producent Vileda nie prowadzi sprzedaży  części zamiennych do suszarek i desek. W związku z tym takie elementy nie są  również dostępne w sklepie.

  • Czy moge dokupić w sklepie Vileda sitko do wiadra Ultramax?

    Tak, części zamienne do mopa Ultramax, a także do innych produktów Vileda dostepne są w zakładce Części zamienne.  

  • W jakich godzinach i gdzie można dokonać odbioru osobistego produktów zakupionych w sklepie Vileda?

    Odbioru osobistego można dokonać w godzinach 8:00 - 16:00 codzienne od poniedziałku do piątku pod adresem ul. Jachowicza 18, 93-192 Łódź.

  • Dlaczego skoro zrobiłam zakupy powyżej 240 zł nie mam darmowej dostawy ani gratisui?

    Promocje specjalne w tym dostawa za 1 grosz przeznaczone są dla naszych Klientów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie swoich danych na potrzeby otrzymywania ofert handlowych. Zachęcamy do wyrażenia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu otrzymywania ofert handlowych.  Zapewniamy, że będziemy wysyłać interesujące newslettery na temat nowości oraz promocyjnych produktów.

  • Czy deska Smart lub ściągaczka Windomatic podlegają gwarancji?

    Tak, produkty elektro Vileda objęte są 2 letnią gwarancją a deski i suszarki - 3 letnią.

  • Zepsuła mi się deska Premium – co zrobić?

    Produkty Viledy podlegają gwarancji. Jeśli element deski nie uległ naturalnemu zużyciu ani uszkodzeniu mechanicznemu można złożyć reklamację u sprzedawcy, u którego dokonano zakupu wraz z dowodem zakupu. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji przysługuje Panu wymiana produktu na nowy lub zwrot gotówki.    

  • Który mop obrotowy będzie lepsz: płaski czy okrągły ?

    Oba mopy są wysokiej jakości, a zadowolenie z ich użytkowania zależy od indywidualnych preferencji - niektórzy Klienci wolą mopy paskowe i dla tych dedykowanym produktem jest mop obrotowy Turbo, inni Klienci preferują mopy płaskie i dla nich polecany jest UltraMat Turbo. Oba typy mopów posiadają w zestawie wiadra wyposażone w automatyczny system odwirowywania wody.

  • Chciałabym otrzymać fakturę za zamówienie oraz podać inny adres wysyłki niż dane do faktury, czy jest to możliwe ?

    Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura zakupu. Podczas składania zamówienia w kroku dane teleadresowe istnieje możliwość wybrania czy będzie to faktura osobowa czy firmowa. W przypadku faktury formowej odblokowane zostają dodatkowe pola na nazwę firmy oraz NIP. Możliwe jest również podanie innego adresu dostawy.

  • Dlaczego sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera jest takie ważne ?

    Wysyłają do Państwa towar korzystamy ze sprawdzonych i znanych w Polsce pośredników takich jak firmy kurierskie DPD, Inpost oraz Poczta Polska. Przesyłki zawsze pakowane są w jednakowy, staranny sposób, jednakże nie jesteśmy w stanie kontrolować fizycznie paczek, które opuszczają nasz magazyn. Za stan przesyłek od tego momentu odpowiedzialny jest dany przewoźnik. Zarówno w Państwa jak i naszym interesie leży sprawdzenie czy przewoźnik wywiązał się z powierzonego mu zadania, tzn. czy przesyłka została do Państwa dostarczona w odpowiednim terminie oraz czy otrzymali Państwo produkt w stanie niezmienionym, fabrycznym bez jakiegokolwiek uszkodzenia. Zgodnie z Polskim prawem na odbiorcy spoczywa odpowiedzialność za sprawdzenie przesyłki, co zostało opisane w Art. 545 § 2 kodeksu cywilnego : W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Sprawdzenie paczki w obecności kuriera i w razie potrzeby spisanie protokołu szkody z pewnością przyśpieszy ewentualną procedurę reklamacyjną.