Produkt dodany do koszyka
Zamówienia dostarczane są na adresy na terenie Polski

FAQ

  • Chcę złożyć reklamację - ja to zrobić?

    W sklepie Vileda obowiązuje 2 letnia Gwarancja i serwis "door-to-door". Gwarancja "door-to-door'" obowiązuje tylko i wyłącznie na produkty zakupione w sklepie Vileda www.sklep.vileda.pl. Szczegóły dotyczące warunki tej gwarancji dostępne są w tej zakładce https://www.sklep.vileda.pl/gwarancja-door-to-door.php.   Jeśli zakup dokonany był u innego sprzedawcy niż sklep Vileda Klientowi przysługuje prawo do rękojmi. Należy zwrócić się do sprzedawcy z dowodem zakupu. Szczegółowe informacje na temat prawa do rękojmi znajdują się pod linkiem: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/ Część produktów Vileda objętych jest gwarancją producencką Vileda. Należą do nich deski i suszarki, na które udzielamy 3 letniej gwarancji oraz produkty elektro, na które udzielamy 2 letniej gwarancji. Zgłoszenia można składać za pośrednictwem strony: https://www.vileda.pl/gwarancja.php  

  • Czy mogę dokupić w sklepie Vileda sitko do wiadra Ultramax?

    Tak, części zamienne do mopa Ultramax, a także do innych produktów Vileda dostepne są w zakładce Części zamienne.  

  • Dlaczego skoro zrobiłam zakupy powyżej 219 zł nie mam darmowej dostawy ani gratisu?

    Promocje specjalne w tym dostawa za 1 grosz przeznaczone są dla naszych Klientów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie swoich danych na potrzeby otrzymywania ofert handlowych. Promocja ta nie dotyczy płatności za pobraniem. Zachęcamy do wyrażenia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu otrzymywania ofert handlowych.  Zapewniamy, że będziemy wysyłać interesujące newslettery na temat nowości oraz promocyjnych produktów.

  • Czy deska Smart lub ściągaczka Windomatic podlegają gwarancji?

    Tak, produkty elektro Vileda objęte są 2 letnią gwarancją a deski i suszarki - 3 letnią.

  • Zepsuła mi się deska Premium – co zrobić?

    Produkty Viledy podlegają gwarancji. Jeśli element deski nie uległ naturalnemu zużyciu ani uszkodzeniu mechanicznemu można złożyć reklamację u sprzedawcy, u którego dokonano zakupu wraz z dowodem zakupu. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji przysługuje Panu wymiana produktu na nowy lub zwrot gotówki.    

  • Który mop obrotowy będzie lepszy: płaski czy okrągły ?

    Obydwa mopy są wysokiej jakości, a zadowolenie z ich użytkowania zależy od indywidualnych preferencji - niektórzy Klienci wolą mopy paskowe i dla tych dedykowanym produktem jest mop obrotowy Turbo, inni Klienci preferują mopy płaskie i dla nich polecany jest UltraMat Turbo. Obydwa typy mopów posiadają w zestawie wiadra wyposażone w automatyczny system odwirowywania wody.

  • Chciałabym otrzymać fakturę za zamówienie oraz podać inny adres wysyłki niż dane do faktury, czy jest to możliwe ?

    Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura zakupu. Podczas składania zamówienia, w kroku dane teleadresowe, istnieje możliwość wybrania, czy będzie to faktura osobowa czy firmowa. W przypadku faktury firmowej odblokowane zostają dodatkowe pola na nazwę firmy oraz NIP. Możliwe jest również podanie innego adresu dostawy.

  • Dlaczego sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera jest takie ważne ?

    Wysyłają do Państwa towar korzystamy ze sprawdzonych i znanych w Polsce pośredników takich jak firmy kurierskie DPD, Inpost oraz Poczta Polska. Przesyłki zawsze pakowane są w jednakowy, staranny sposób, jednakże nie jesteśmy w stanie kontrolować fizycznie paczek, które opuszczają nasz magazyn. Za stan przesyłek od tego momentu odpowiedzialny jest dany przewoźnik. Zarówno w Państwa jak i naszym interesie leży sprawdzenie czy przewoźnik wywiązał się z powierzonego mu zadania, tzn. czy przesyłka została do Państwa dostarczona w odpowiednim terminie oraz czy otrzymali Państwo produkt w stanie niezmienionym, fabrycznym bez jakiegokolwiek uszkodzenia. Zgodnie z Polskim prawem na odbiorcy spoczywa odpowiedzialność za sprawdzenie przesyłki, co zostało opisane w Art. 545 § 2 kodeksu cywilnego : W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Sprawdzenie paczki w obecności kuriera i w razie potrzeby spisanie protokołu szkody z pewnością przyśpieszy ewentualną procedurę reklamacyjną.